Příběh pana Tydýta

Ve středu 5.října se v prvních třídách uskutečnil výchovný program „Příběh pana Tydýta“. Cílem programu bylo rozpoznat důležité životní hodnoty, posílit toleranci k odlišnosti, rozvíjet skupinovou spolupráci, poskytnout dětem prostor pro společný zážitek prostřednictvím jejich zapojení do příběhu.
„Ahoj, já jsem Tydýt, chci si s vámi užít! I když jsem jiný a možná trochu divný…“
Děti shlédly příběh malé Amálky, která slaví narozeniny a přeje si jedinou věc. Plyšáka, který by byl úplně jiný než všechny ostatní hračky. Dočká se svého vysněného kamaráda s podivným jménem i vzhledem. Jiné hračky ho však mezi sebe nepřijmou. Tak se zklamaný a nazlobený pan Tydýt vydává hledat, kým vlastně je a ke komu patří. Amálka pláče, ostatní hračky si uvědomí svůj díl viny a vydají se Tydýta hledat. Začíná cesta plná nástrah a dobrodružství. Ukáže se, že se vlastně všichni potýkáme s nějakou svou jinakostí, budeme muset překonat svá vlastní omezení. Zvládneme přijmout se takoví, jací jsme a přijmout i toho druhého vedle sebe?
Interaktivní program o odlišnosti, přijetí, kamarádství a pravých životních hodnotách.
A jak se dětem program líbil můžete vidět na fotografiích.

Mgr. Jana Stenchláková, Mgr. Marie Tylšarová

Comments are closed.