Vážení rodiče a žáci, zveřejňujeme další zajímavé materiály z distanční výuky: 

Výtvarné práce žáků VIII. tříd – žáci měli za úkol vyrobit šperk z přírodnin a nakreslit ilustraci k básni o podzimu.

Žáci III. B – Během distanční výuky se naši třeťáci postupně seznamovali s novými prostředími v Hejného matematice. V říjnu tedy oblékali paní Krychli a tvořili jí plášť ze čtverců. Tentokrát měly děti za úkol vytvořit střih na pokojík (neúplný plášť krychle bez jedné stěny). Pokojíčky se jim opravdu moc povedly.

Žáci III. B – Dopis pro paní učitelku

V jedné z prvních listopadových hodin českého jazyka se žáci třetích tříd učili psát adresu. Aby své zkušenosti využili, dostali dobrovolný úkol. Měli napsat pár vět o tom, jak se jim daří, co dělají ve volném čase, namalovat obrázek a poslat vše na adresu paní učitelky. Odměnou jim byl dopis s odpovědí a malým dárečkem. Ačkoliv byl tento úkol dobrovolný, poradily si s ním téměř všechny děti. Za poslední tři týdny mi přišlo patnáct úžasných dopisů a nádherných obrázků. Všechny mě opravdu moc potěšily.
Mgr. Romana Tomášková

Žáci III. A – měli za úkol vymyslet nejrůznější nápady na pohybová cvičení venku či v domácích podmínkách. Vytvořené plánky překážkových drah od svých spolužáků si pak mohli všichni ostatní vyzkoušet.

 

Žáci V. A plnili během měsíce tzv. listopadovou výzvu a velmi aktivně se rovněž zapojili do týdenní výzvy: 

Výzva pro žáky VI. A: 

V období distanční výuky se žáci 6. A třídy rozhodli, že zkusí prolomit pochmurné listopadové dny zvýšením pěší aktivity. V průběhu týdne od 9. 11. do 16. 11. bylo jejich hlavním cílem zaznamenávat počet kroků, které dosáhli během dne. Žáci se rozdělili do skupin a postupně zapisovali své výkony do sdílené tabulky v aplikaci Teams. Na konci týdne byli svými výkony příjemně překvapeni. Mnozí dokonce překonali sami sebe. Celkem jsme ušli 1 475 193 kroků, což činí 2 323 km. Z týmů byli nejlepší Rakeťáci, kteří celkem ušli 613 416 kroků, v těsném závěsu za nimi skončilo družstvo Slimáků s 532 578 kroky. Holčičí čtyřka našlapala 289 374 kroků. Z  jednotlivců se nejvíce činil Pepa Tomášek, který během jediného dne dokázal ujít 54 km, což je 69 639 kroků. Ostatní žáci se také snažili: David Zajíc ušel za den 44 000 kroků, Metoděj Pudl 48 000 kroků, Tomáš Grygar 42 000 kroků, pozadu nezůstala ani děvčata: Anička Zemánková zdolala za den 25 000 kroků a Ema Janušová 16 000 kroků. Pevně věřím, že nás celá akce přinutila více chodit, poznávat blízké i vzdálené okolí našeho bydliště a hlavně trávit čas v přírodě se svými spolužáky nebo rodinou.  Na závěr bych chtěla poděkovat všem účastníkům a pogratulovat jim k jejich výkonům. Doufám, že čas strávený společnou chůzí nebyl zbytečný a přinesl všem nové zážitky. Mgr. M. Gazdíková

Den laskavosti v IV. A

V pátek 13. listopadu se třída 4.A zapojila do projektu Jsem Laskavec, který vznikl k oslavě Světového dne laskavosti. Tento den je ve znamení dobrých skutků, kdy se snažíme udělat druhým radost nějakou laskavostí. A jak jsme k tomuto dni přispěli my? Připravili jsme balíčky pomoci s krmivem a výbavou pro pejsky, které byly předány do útulku Kaira ve Štěpánově a do olomouckého útulku. Napsali jsme dopisy pro seniory z Domova důchodců, abychom je potěšili a povzbudili v této nelehké době. Připravili jsme krmítko a zobání pro ptáčky na zimu. A také jsme vykonávali laskavosti u svých příbuzných a u sebe doma. Největší poděkování za zapojení se do projektu patří Romance Cuřínové, Šarlotce Carové, Radkovi Keclíkovi a Darjence Doleželové. A samozřejmě i všem ostatním, kteří konají dobré skutky a to nejen v den tomu určený, ale po celý rok. Pamatujme, že šířením laskavosti obohacujeme nejen druhé, ale také sebe. Mgr. J. Orletová

Distanční výuka
Erasmus +
IS pro rodiče a žáky
Office365
Objednávky ŠJ
E-rouška
Nové příspěvky
Listopad 2020
Po Út St Čt So Ne
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
Schránka důvěry
Návštěvnost stránek
Visits today: _