Po celou dobu výuky na dálku byla pro žáky připraveno velké množství výtvarných aktivit. Některé z nich jsme Vám před časem již prezentovali. Žáci se například inspirovali současným  brazilským umělcem Victorem Nunesem. Victor Nunes je brazilský umělec, který spojuje běžné předměty jednoduchou linkou, aby vytvořil obrázky, které pobaví. A my jsme se ním ve VV v 8.B a 9.C inspirovali. https://www.objevit.cz/obycejne-predmety-poslouzily-k-tvorbe-ilustraci-t49518. Během výuky na dálku se také žáci inspirovali opt-artem (také známý jako optické umění, vznikl v 60. letech 20. století.), nebo se žáci pokoušeli o spojení kresby a malby a umístění vytvořeného v krajině.

Tématem dobrovolného úkolu bylo i seznámení s významným sochařem Albertem Giacomettim a vytvoření sošky, inspirované jeho tvorbou. Giacomettiho sochy jsou charakteristické nepřirozeně protáhlým a úzkým tělem. Většina dětí tvořila z drátu, obaleného alobalem.

A na závěr ještě jedna pěkná básnička – V českém jazyce jsme se na dálku věnovali i Janu Werichovi a jeho pohádce Chlap, děd, vnuk, pes a hrob (Fimfárum), která má podtitulek Úsporná pohádka pomocí jednoslabičných slov aneb chvála češtiny. Dannymu Kročilovi z 8.B se na základě inspirace Werichem podařily vytvořit velmi pěkné texty jen z jednoslabičných slov.) – básnička

ŠKOLA NA-DÁLKU
Vysvědčení pro rodiče
IS pro rodiče a žáky
Schránka důvěry
Návštěvnost stránek
Visits today: _